اپلیکیشن iOS آیفونفناوری

امکان تغییر مرورگر و اپلیکیشن ایمیل پیش فرض به iOS 14 و iPadOS 14 اضافه شد

امکان تغییر مرورگر و اپلیکیشن ایمیل پیش فرض به iOS 14 و iPadOS 14 اضافه شد ، کوپرتینویی‌ها با خلاقیت خود، محدودیت را تبدیل به فرصت کرده و با پخش یک ویدئو ضبط شده که ایده‌های جالبی در آن به کار رفته بود، اعلام کردند که از این پس کاربران می‌توانند اپلیکیشن مرورگر و ایمیل پیش‌فرض را در آیفون‌ و آیپدهای این شرکت تغییر دهند. کوپرتینویی‌ها دیروز در جریان WWDC 2020 محصولات نرم‌افزاری جدیدی را رونمایی کردند.

اپل جزئیات زیادی در خصوص این این ویژگی طی مراسم ارائه نکرد، حال آنکه در نسخه‌ی پیش‌نمایش iOS 14 می‌توان صفحه‌ای را دید که به امکان تغییر مرورگر و اپلیکیشن ایمیل پیش‌فرض اشاره می‌کند. با استفاده از تغییر مرورگر و اپلیکیشن ایمیل، اگر کاربران روی لینکی کلیک کرده یا بخواهند با کلیک روی آدرس ایمیل اقدام به ارسال ایمیل کنند، اپلیکیشنی غیر از سافاری یا ایمیل iOS اجرا خواهند شد.

اپل اعلام کرده که این ویژگی را برای تغییر این دو اپلیکیشن دردسترس قرار داده و مشخصا قرار نیست تا سایر اپلیکیشن‌های پیش‌فرض نظیر پخش موزیک یا دستیار صوتی هوشمند امکان تغییر داشته باشند. البته براساس اعلام کوپرتینویی‌ها، مرورگرهایی که روی iOS 14 و iPad 14 منتشر می‌شوند باید از WebKit اپل به‌عنوان موتور مرورگر استفاده کنند، از این‌رو تفاوت عمده‌ی مرورگرهای ثانویه با مرورگر سافاری اپل در رابط کاربری خواهد بود.

چه امتیازی به این مطلب میدهید؟

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا