طراحی لباسفشن

آشنایی با استایل مینیمال مردانه و زنانه

استایل مینیمال و به طور کلی مینیمالیسم از محبوبیت بسیار بالایی نیز برخوردار است. سادگی و راحتی، دو اصل اساسی و کلیدی در این استایل است. زرق و برق و تجملات در آن جایی ندارد و به طور کلی یک سبک ملایم، ساده و راحتی است. رنگ هایی که در آن نیز بکار گرفته می‌شود، معمولاً در گروه رنگ های خنثی هستند.

مینیمالیسم یک سبک و روش است نه یک مد روز یا ترند که پس از مدتی قدیمی شده و کاربردی نداشته باشد. مینیمال همیشه تازگی و جذابت خود را داراست.

سبک مینیمال مردانه و پسرانه

رنگ ها در استایل مینیمال مردانه از اهمیت زیادی برخوردار است. تا حد امکان سعی کنید رنگ لباس هایی که در پوششتان استفاده می‌کنید، خنثی باشد. رنگ های شاد و پر رنگ در سبک مینیمالیسم، جایگاهی ندارند.

همچنین ترکیب اورکت بلند طوسی تیره، شلوار جین تیره، بافت طوسی روشن و کتانی سفید چرمی از دیگر پوشش های شیکی است که میتوانید با این استایل داشته باشید.

استایل مینیمالیسم زنانه و دخترانه

تنوع بیشتری در انتخاب رنگ مینمیال زنانه نسبت به مردامه وجود دارد. میتواند گاهی اوقات از رنگ های پررنگ نیز در پوشش خود استفاده شود. از سبک مینیمالیسم زنانه میتوان به عنوان استایل کژوال، رسمی یا نیمه رسمی نیز استفاده کرد.

با توجه به موقعیت و مکان مورد نظر می‌توان از ترکیب های رنگی مناسب بهره برد. البته همچنان استفاده از رنگ های خنثی در اولویت قرار داشته و گزینۀ بهتری برای این استایل میباشند. برای کسب اطلاعات بیشتر به همه چیز درباره استایل مینیمال مراجعه کنید.

تفاوت استایل مینیمال و ماکسیمال

ماکسیمال درواقع در پی پاسخی به سبک مینیمال به وجود آمده و تاثیرات زیادی بر دنیای مد و فشن گذاشته است. در پوشش مینیمال، پوشیدن لباس با کارایی و راحتی بالا اهمیت زیادی دارد. اما استایل خاص ماکسیمال به‌گونه‌ای است که فرد بر اساس آن نباید به هیچ قانونی پایبند باشد.

همچنین در این استایل میتوان از الگوهای جذاب، رنگ های جسورانه و ترکیب کردن آنها با یکدیگر استفاده کرد. اکسسوری هایی که برای ماکسیمال بکار گرفته میشود همانند لباس ها پرنقش‌ونگار است و رنگ های جذابی دارد.

تفاوت کژوال و مینیمال

در مینیمال بر سادگی بیش ازحد تاکید دارد. اما استایل کژوال بدین صورت است که ساده‌ترین و راحت‌ترین لباس های خود را انتخاب کرده و در آخر آنها را باهم ست کنید. میتوان گفت میزان اهمیت راحتی و کاربردی بودن لباس در سبک کژوال بیشتر از مینیمال است.

4.7/5 - (3 امتیاز)

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا