پوشیدنی هافناوری

اپل واچ برای شستن صحیح دست‌ها به شما کمک می‌کند

اپل واچ برای شستن صحیح دست‌ها به شما کمک می‌کند ، کمپانی اپل با تاثیر کرونا ایده جالبی را برای کاربران خود هدف سازی کرد .سیستم‌عامل 7 WatchOS قابلیت جدیدی دارد که به کاربران اپل واچ، یادآوری می‌کند برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا، دست‌های خود را به‌ظور صحیح شست‌و‌شو کنند.

مقاله‌های مرتبط:

یکی دیگر از بخش‌های جذاب رویداد WWDC امسال معرفی امکانات و ویژگی‌های WatchOS 7، نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل مخصوص گجت‌های پوشیدنی اپل بود و شاید جالب‌ترین خبر در مورد این سیستم‌عامل جدید این بود که WatchOS 7 به کاربران اپل واچ کمک می‌کند که دست‌های خود را به‌صورت صحیح بشویند.

خبر خوب مخصوصا برای افراد عجولی که در شستن دست‌های خود دقت کافی ندارند اینجا است که اپل واچ از این پس، در هنگام شستن دست‌ها درکنار شما است و نحوه‌ی شست‌و‌شوی دست‌ها را رصد می‌کند و اگر این کار را با دقت کافی انجام ندهید به شما زمان مناسب شست‌و‌شئوی دست را یادآوری خواهد کرد.

در خلال همه‌گیری کرونا، پزشکان توصیه کرده بودند که اصولی‌ترین روش‌ پیشگیری از ویروس کووید ۱۹، شست‌و‌شوی دقیق دست‌ها با آب و صابون به مدت حداقل ۲۰ ثانیه است. این قابلیت جدید WatchOS نیز در راستای همین توصیه، به کاربران بی‌دقت و عجول اپل واچ، حداقل زمان مناسب برای شست‌و‌شوی دست‌ها را گوشزد خواهد کرد.

چه امتیازی به این مطلب میدهید؟

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا