اپلفناورینمایشگاه و رویدادها

از دسترس خارج شدن فروشگاه اپل در آستانه برگزاری Time Flies

Apple Store، فروشگاه آنلاین اپل، در نزدیکی زمان برگزاری یکی از کنفرانس‌های مهم خود در حوزه‌ی فناوری سال 2020، از دسترس خارج شد. احتمالا کنفرانس Time Flies اپل در رابطه با ساعت هوشمند، تبلت میان‌رده و اعلام اخباری مهم درباره‌ی iOS و… باشد.

شعار Time Flies برای آن انتخاب شده تا شرکت اپل از ساعت اپل واچ سری 6 به‌عنوان جدیدترین ساعت پرچم‌دارش معرفی کند. علاوه بر آن اپل ساعتی با نام اپل واچ SE را برای جایگزینی با اپل واچ سری 3 معرفی کرد. براساس شایعات، اپل واچ سری 6 می‌تواند سطح اکسیژن خون را تخمین بزند و بهتر از قبل روی خواب کاربر نظارت می‌کند.

سالهاست که کنفرانس‌های شهریورماه اپل مربوط به گوشی‌های خانواده‌ی آیفون و رونمایی سری جدید این دستگاه‌ها است. اپل پیش از عرضه آیفون 12 از تأخیر چندهفته‌ای این دستگاه بر اساس جدیدترین گزارش مالی خود، خبر داده بود. دنیاگیری ویروس کرونا به‌عنوان دلیل اصلی این اتفاق یاد می‌شود.

کمپانی اپل چند سال است که طراحی ظاهری تبلت‌های سری آیپد پرو را به‌طور محسوسی متحول کرده است؛‌ اما طراحی دیگر آیپدها همچنان به همان صورت قدیمی است. به‌نظر می‌رسد اپل در پی مزین‌کردن آیپد ایر به طراحی پیشرفته و امروزی است. گفته می‌شود این تبلت فیس ID و دکمه‌ی هوم ندارد و فناوری تاچ ID را با دکمه‌ی پاور ادغام می‌کند. علاوه بر آن، برخی رسانه‌ها عنوان کرده‌اند.

چه امتیازی به این مطلب میدهید؟

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا