فناوری

لوگو جدید اینتل

پس از مدت‌ها اینتل، رویداد مهمش را به صورت آنلاین برگزار کرد تا مشخصات رسمی پردازنده‌های نسل‌یازدهمی سری تایگر لیک (Intel Tiger Lake) معرفی کنید. همچنین در این مراسم، اینتل از به‌روزرسانی‌شدن لوگو خود رونمایی کرد. لوگو مینیمالیستی جدید اینتل سومین لوگو تاریخ این شرکت محسوب می‌شود. این لوگو جایگزین لوگویی می‌شود که تیم آبی سال‌ها است از آن استفاده می‌کند.

در لوگو قبلی، عبارت Intel در درون دایره‌ای قرار داشته بود. بررسی‌ها حاکی از آن است اینتل از سال 2006 تاکنون، از این لوگو به اَشکال مختلف استفاده کرده است.

لوگو اصلی اینتل، تنها تغییر نظری اعمال‌شده در این برند نمی‌باشد بلکه این شرکت در مراسم رونمایی تراشه‌های خانواده‌ی تایگر لیک بیان کرد که لوگو بسیاری از محصولاتش را بازسازی کرده است.

بدین صورت، از این پس تمامی محصولات اینتل از پردازنده‌های سرور سری Xeon گرفته تا تراشه‌های حافظه‌ی سری Optane از لوگویی جدید با طراحی مینیمالیستی بهره‌مند می‌شوند.

این لوگو جدید هویت بصری اینتل را تازه می‌کند و در آن، از فونتی با جلوه‌های جعبه مانند بکار گرفته شده است. این در حالی است که لوگو پیشین اینتل که از سال 2006 تاکنون الان، بیشتر روی جلوه‌های دورانی تأکید می‌کرد.

البته لوگو جدید اینتل بسیاری از المان‌های دو لوگو پیشین شرکت را نیز دارد که از بین آن‌ها می‌توانیم به حرف انگلیسی i با گوشه‌های تیز اشاره کنیم. اینتل تفاوت‌های دیگری نیز در لوگو جدیدش بکار بره است. به عنوان مثال، نخستین‌بار است که می‌بینیم نقطه‌ی بالای حرف i در لوگو اینتل،‌ به رنگی دیگر مزین می‌شود.

تمامی لپ‌تاپ‌های جدیدی که با پردازنده‌های نسل‌یازدهمی سری تایگر لیک اینتل عرضه می‌شوند، لوگوهای جدید تیم آبی را خواهند داشت؛ در نتیجه، در آینده‌ای نزدیک قرار است استفاده‌ی گسترده از لوگو جدید را شاهد باشیم.

چه امتیازی به این مطلب میدهید؟

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا