خدماتمعرفی کسب و کار

خدمات امداد خودرو تهران

حتما تاکنون برای شما اتفاق افتاده است که خودرو شما در هنگام مسیر رفتن به خانه، محل کار و یا سفر دچار نقص فنی شده و ادامه مسیر با وضعیت فعلی آن غیر ممکن شود. اگر در نزدیکی محل توقف شما تعمیرگاهی وجود داشته باشد مسلما به آنجا رجوع کرده و کارشناس را از وضعیت ماشینتان آگاه می‌کنید و همراه با او بالا سر ماشینتان می‌روید؛ اما اگر ماشین شما در مکانی دچار مشکل شده باشد که به هیچ تعمیرگاهی نزدیک نیست، باید چه کار کرد؟

با افزایش تعداد و تنوع خودروها در سطح خیابان‌ها و جاده‌ها، به مراتب میزان خرابی‌هایی که برای صاحبان اتومبیل‌ها در طی مسیر ایجاد می‌شود پیش از گذشته شده است؛ به همین منظور شرکت‌ها و مجموعه‌هایی برای خدمات رسانی به افرادی که در طی مسیر ماشینشان دچار خرابی شده است، ایجاد شده‌اند تا با حضور سریع در محل مورد نظر، ایراد ماشین را رفع کنند.

از جمله شهرهایی که در آنجا خدمات امداد خودرو به طور وسیع صورت می‌گیرد، شهر تهران می‌باشد. به دلیل اینکه این شهر از جمعیت بالا و به تبع آن بیشترین وسایل نقلیه برخوردار است به همین جهت امداد خودرو در تهران در سطح گسترده‌ایی انجام می‌شود.

امداد خودرو فوری

یکی از فرایندهای مهم در عملیات امداد خودرو، رسیدن سریع ماشین امداد به محل مورد نظر می‌باشد. امداد خودرو فوری از جمله خدماتی می‌باشد که هر مجموعه‌ایی که در این حوزه فعالیت دارد باید داشته باشد. درواقع هدف مشتری به منظور تقاضا برای امداد خودرو این می‌باشد که سریعتر ایراد ماشینش برطرف شود و به مسیر خود ادامه دهد در غیر این صورت می‌توانست بدون هیچ عجله‌ایی، خود به دنبال تعمیرگاه بگردد و سپس همراه با تعمیرکار برای مشاهده ایراد ماشین دوباره به محل ماشین برگردد.

البته در اینگونه شرایط همکاری خود مشتری نیز بسیار اهمیت دارد به همین جهت پیش از آنکه مشکلی برای ماشین شما ایجاد شود حتما تلفن امداد خودرو را نزد خود داشته باشید تا در صورت بروز هرگونه ایراد، آن‌ها را سریعا برای ارائه خدمات با خبر کنید.

امداد خودرو ارزان

اگر به دنبال دریافت بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات امداد خودرو همراه با پایین‌ترین قیمت ممکن هستید حتما با مجموعه ما تماس بگیرید. امداد خوردو ارزان از جمله خدمات ما می‌باشد که موجب شده همراه با خدمات با کیفیت دیگر، رضایت مشتریان را در پی داشته باشد.

امداد خودرو در محل و هزینه آن

خدمات امداد خودرو یک خدمات سرویس است و به طور کلی نمی‌توان پیش از مراجعه به محل خرابی ماشین و بررسی مشکل آن هزینه امداد خودرو را به طور دقیق برای مشتری تعیین کرد. اما با این حال عوامل بسیاری وجود دارند که بر هزینه نهایی امداد خودرو تاثیر گذار هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع مشکل ماشین و میزان خرابی آن
  • نیاز به حمل و یا عدم حمل خودرو
  • مدل خودرو
  • استفاده از جرثقيل يا دکل ثابت
  • نوع خودرو (ماشین سواری، ماشین سنگین، ماشین باربری و …)
  • زمان درخواست خدمات (اصولا هزینه امداد خودرو در شیفت شب گران‌تر از شیفت روز است)
  • صعب العبور بودن مسیری که ماشین در آنجا دچار مشکل شده.
  • وجود مناطق یا محورهای با بارترافیکی سنگین در مسیر و یا محل مورد نظر
  • محدوده ی اصلی طرح ترافیک و یا زوج و فرد
  • شرایط بحرانی و حوادث غیر مترقبه (کولاک، بوران، برف، زلزله، سیل و…)
  • و …
مکانیکی در محل

افرادی که در امداد خودرو در حال خدمت رسانی هستند و در سر صحنه مشکل ماشین حاضر می‌شوند باید از تخصص و تجربه‌ی بالایی برخوردار باشند. همانطور که متوجه هستید دانش مکانیک از جمله علوم سخت دنیای صنعت و فیزیک می‌باشد که نیازمند فعالیت‌های عملی و کسب تجربه‌های مختلف در این زمینه می‌باشد.

بعد از تماس شما با متخصصین و حضور آن‌ها در مکان مورد نظر، آن‌های به عیب یابی و رفع خرابی ماشین می‌پردازند تا شما هر چه سریعتر به مسیر خود ادامه دهید. در مرحله آخر درصورتی که مشکل رفع نشد، خودرو شما را به تعمیرگاه مربوطه بکسل می‌کنند.

امداد حمل خودرو

همانطور که اشاره شد گاهی اوقات مشکل ماشین رفع نمی‌شود و آن را باید تا تعمیرگاه مربوطه حمل کرد؛ اما گاهی اوقات در اثر حواس پرتی راننده و یا مشکلات فنی، ماشین در جوب، رودخانه، دره و … می‌افتد و نیاز به حمل و استفاده از جرثقیل دارد؛ و یا اینکه ماشین در اثر تصادف دچار آسیب‌های فیزیکی زیادی شده باشد و نتواند به تنهایی مسیر را طی کند، در این صورت نیز لازم است خودرو را به وسیله ماشین‌های امداد خودرو تا محل مقصد حمل کنند و در آنجا به رفع مشکل ماشین و تصمیم نهایی برای او بپردازند.

توجه داشته باشید که برای امداد حمل خودرو از ماشین‌های مختلفی استفاده می‌شود. درواقع بر اساس مدل ماشین، نوع ماشین و میزان سنگینی ماشین، خودروهای مختلفی برای این منظور قرار گرفته شده‌اند. علاوه بر آن حمل خودروها بوسیله یدکش‌ها صورت می‌گیرد. یدک کش‌ها شامل یک زنجیراتصال و کششی می‌باشند که به زیر خودرویی که دچار مشکل شده است متصل می‌شود و قسمت جلوی اتومبیل را از زمین بلند می‌کند.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا