عکاسی

موارد مهم در عکاسی فرمالیته

عکاسی فرمالیته عروس و داماد، یکی از جذابترین و پرطرفدارترین سبک های عکسبرداری در میان زوجین محسوب می‌شود. عکاسی اسپرت عروس و داماد، نوعی عکاسی به پیش از مراسم عروسی اطلاق می‌گردد. عروس و داماد در عکاسی اسپرت از مدل ها و سبک های مختلف عکاسی می‌توانند استفاده کنند.

تفاوت عکاسی فرمالیته با عروسی

به عنوان یک عکاس، چند روز قبل از زمان عکسبرداری، لباس های مناسب، لوکیشن ها و برخی ژست ها را با زوجین در میان بگذارید. انتخاب لباس ها باید بر اساس لوکیشن موردنظر صورت گیرد.

فیگور عروس و داماد از مهمترین فاکتورهای عکس های اسپرت بوده و تا حد زیادی با عکاسی روز عروسی متفاوت است. تمامی اِلمان ها در این مدل عکاسی، شکلی اسپرت به خود می‌گیرند. اما لوکیشن های عکاسی عروسی، همگی لوکس و تجملی هستند.

در عکاسی کلاسیک یا عروسی معمولا ژست ها جدی‌تر بوده در صورتی که در مدل اسپرت از حالت های فان و بامزه بیشتر ایده می‌گیرند.

از دیگر نکات عکاسی فرمالیته عروس و داماد، لباس ها هستند. پوشش و لباس هایی که برای عکاسی فرمالیته عروس و داماد در نظر گرفته می‌شود، معمولاً متفاوت با آن چیزی است که آنها در روز جشن عروسیشان به تن می‌کنند. لباس های اسپرت در میان انواع لباس ها برای زوجین بسیار پرطرفدار است. عکاسی با چنین لباس هایی، نوعی حس و حال صمیمانه را القا می‌نمایند.

ژست های عکاسی فرمالیته

ایده ها و ژست هایی که برای عکاسی فرمالیته عروس و داماد در نظر گرفته می‌شود بسیار متنوع است. این ژست ها با توجه به مکان و لوکیشن عکاسی، میتوانند متفاوت باشند.

لوکیشن مناسب برای عکاسی اسپرت

معمولاً طبیعت و فضاهای باز، لوکیشن اصلی عکاسی فرمالیته عروس و داماد محسوب می‌شوند. اما برای خلاقیت بیشتر میتوان خود را محدود به این لوکیشن ها نکرد و برای تصاویر اسپرت، از محیط های ورزشی نیز استفاده کرد. البته ممکن است خود زوجین نیز لوکیشن خاصی را در نظر داشته باشند؛ حتماً از نظر آنها را در این باره جویا شوید.

انتخاب لباس

این لباس است که این نوع سبک از عکاسی را با عکاسی عروسی متمایز می‌کند. لباس ها باید مطابق با نوع لوکیشن و روحیات زوجین انتخاب شود.معمولاً پوشیدن لباس هایی با رنگ های شاد توصیه می‌شود.

کافیست که کمی سلیقه و خلاقیت بکار ببرید تا نکات ریز را در استایل عکاسی لحاظ نمایید و بهترین عکس ها را به ثبت برسانید. حداقل باید دو دست لباس برای عکاسی عروس و داماد در نظر گرفته شود تا بتوان عکس های متنوعی عکسبرداری کرد.

چه امتیازی به این مطلب میدهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا